poniedziałek, 30 grudnia 2013

01.01.2014 - piłka nożna - analiza

Cześć, wrzucam dla was długo oczekiwane typy na nowy rok! Moja skuteczność w nożnej wynosi 83% (15/18 meczy). Miejmy nadzieję, że piłkarze nie będą biegać na kacu i dadzą z siebie ponad normę. A o to moje typy, które wybrałem.
UWAGA!!!
Mam zasadę, nie gram overów, underów, handicapów, rożnych i btts, więc nie spamujcie mi o tym na grupie i w wiadomościach!!

ANGLIA: Premier League
West Brom - Newcastle
Typ: DNB 2
Kurs: 2.0

Newcastle ostatnio łapie formę, a WBA zaczęło grać kiepsko u siebie. Newcastle ostatnio zwycięstwo z Manchesterem United na wyjeździe oraz przekonujące z Chrystal Palace, natomiast WBA porażki z Manchesterem City oraz Norwich i remisy z Hull City i Aston Villą. Mimo wszystko ten mecz chcę zagrać bezpieczniej, lecz uważam że kurs 2.0 to i tak kurs wysoki.

FORMA WBA:
MIEJSCE W LIDZE: 15
OGÓŁEM: R-R-R-P-P
U SIEBIE: R-P-P-R-Z (2-3-4)

FORMA NEWCASTLE:
MIEJSCE W LIDZE: 8
FORMA OGÓŁEM: P-Z-Z-R-Z
NA WYJEŹDZIE: Z-Z-P-Z-P (5-0-4)

---------------------------------------------

ANGLIA: Championship
Derby - Wigan
Typ: DNB 1
Kurs: 1.45

Jest to niższa liga angielska, w której dzieje się wszystko. Wigan nie jest ogórkiem, a jego słabsza pozycja w tabeli może być powodem gry w europejskich pucharach. Jednak trzeba być ostronym na nowy rok, ponieważ może wystąpić kac (jednak uważam, że są oni profesjonalistami:P) więc postanowiłem zagrać DNB na Derby, które mimo wszystko ma dobrą formę.

FORMA DERBY:
MIEJSCE W LIDZE: 2
OGÓŁEM: Z-R-Z-Z-Z
U SIEBIE: Z-Z-Z-Z-R (5-3-3)

FORMA WIGAN:
MIEJSCE W LIDZE: 8
FORMA OGÓŁEM: R-R-Z-P-Z
NA WYJEŹDZIE: Z-P-P-P-Z (3-1-6)

---------------------------------------------

SZKOCJA: Premiership
Motherwell - St. Johnstone
Typ: 1
Kurs: 2.15

Zagram ryzykownie, kurs u siebie na Motherwell mnie skusił, ale uważam że powinni dać radę. Ostatnio mnie nie zawiedli i pewnie wygrali na wyjeździe. Liczę, że i teraz z St. Jonhstone nie będą mieli problemu.

FORMA MOTHERWELL
MIEJSCE W LIDZE: 2
FORMA OGÓŁEM: Z-Z-Z-Z-P
FORMA U SIEBIE: Z-P-P-Z-Z (6-0-3)

FORMA ST. JOHNSTONE
MIEJSCE W LIDZE: 6
FORMA OGÓŁEM: Z-P-R-P-P
FORMA NA WYJEŹDZIE: R-P-P-Z-P (1-3-4)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz