środa, 25 grudnia 2013

26.12.2013 - piłka nożna - analiza

Siano na święta wpadło, pieniążki na konto wpłacone. Można grać.
Typy na czwartek.

-----------------------------


Piłka nożna, Włochy - Serie B

Palermo - Ternana
Typ: 1
Kurs: 1.65

Palermo walczy o powrót do Serie A, dlatego chcąc osiągnąć swój cel to musi wygrywać z zespołem, który walczy o utrzymanie i nie wygrał jeszcze na wyjeździe.


FORMA PALERMO:

OGÓŁEM: P-Z-R-Z-P
U SIEBIE: Z-Z-P-Z-R (9 meczy 6/1/2)

FORMA TERNANA:

OGÓŁEM: P-R-Z-P-R
NA WYJEŹDZIE: R-P-P-R-R (9 meczy 0/5/4)

-----------------------------


Piłka nożna, Anglia - Premiership

West Ham - Arsenal
Typ: 2
Kurs: 1.6

Arsenal ma ostatnio słabszą formę i pewnie chciałaby ją w końcu przełamać. Po wielu latach bez sukcesu, teraz w lidze mogą zrobić to czego oczekują od dawna kibice, wywalczyć mistrzostwo Anglii.


FORMA WEST HAM:

OGÓŁEM: P-R-P-P-Z
U SIEBIE: R-Z-P-R-P (8 meczy 2/2/4)

FORMA ARSENAL

OGÓŁEM: R-P-R-Z-Z
NA WYJEŹDZIE: P-Z-P-Z-R (8 meczy 5/1/2)

-----------------------------


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz